top of page
  • Forfatters billedeKaroline Bloch

What does this button do?, af Bruce Dickinson


Vi får i denne bog lov til at følge legenden Bruce Dickinson fra hans spæde barndom der med hans egne ord 'var en blanding af skyld, ugengældt kærlighed og jalousi, overtrukket med et tykt lag af pligtfølelse' til rocklegenden han er i dag.


Det er tydeligt igennem bogen at Bruce Dickinson virkelig inviterer læserne ind i hans liv. Hans forklaringer og historier er jo helt igennem fantastiske, og han formår selv at fortælle dem noget så flot.

Jeg har (selvfølgelig) lyttet til Iron Maidens musik og dermed også Bruce Dickinsons, men jeg må indrømme at jeg ingen anelse havde om hvor meget han egentlig har opnået i hans liv. Dedikeret fan vil jeg ikke kalde mig selv, men jeg nyder musikken, hvilket nok også hjalp med at gøre læsningen så interessant som den var.

Rockstjerne (host host legende), pilot, fægter, entreprenør, radiovært, ja, der er faktisk ikke meget han ikke har lavet, så selvom vi ikke får meget information om hans privatliv er der stadig nok at tage fat i, og det føles bestemt ikke som om der mangler noget.

Det er virkelig interessant læsning, og jeg vil varmt anbefale bogen til alle der er 'up the irons';-)

Det er helt utroligt hvor meget han har oplevet, og hans fortællinger er både morsomme og interessante. Ærligt talt kan jeg ikke se nogen grund til ikke at læse den hvis du kan lide.. Ja, hvad som helst. Selv hvis du ikke er fan af Bruce Dickinson er bogen virkelig et læs værd, både på grund af indholdet og på grund af hans så interessante personlighed der virkelig skinner igennem.

Nyd bogen med lidt Trooper Ale og sæt run to the hills på, så skal du nok komme i stemning.

Tak til forlaget HarperCollins Nordic for anmeldereksemplaret.

bottom of page