top of page
  • Forfatters billedeKaroline Bloch

Projektledelse for forfattere, af Tina Lindegaard


Tina Lindegaard har i denne bog samlet en guide sammen - fra den spæde ide til en historie til den færdige bog.


Tina Lindegaard er selv udgivet forfatter og er på alle måder 'værdig' til at skrive denne guide.

I den får du både tips og tricks til at skrive din bog, samle ideer, planlægge og alt andet du kunne få brug for.

Der er illustrationer til at hjælpe forståelsen og alt er delt op i overskuelige punkter, der derefter er delt op i mindre dele for at hjælpe læseren.

Jeg synes virkelig der er mange detaljer deri mange andre lignende hæfter og bøger mangler, og er i det hele taget nok den bedste af sin slags jeg har læst.

Som Tina Lindegaard også selv udtrykker deri har hver forfatter sin proces, men det betyder jo desværre også at bogen ikke er relevant for alle.

Men, man kan jo fiske lidt hvad man kan bruge fra den, og så lade resten være - ingen skade sket.

Jeg har selv skrevet en del historier efterhånden, men jeg tvivler ikke på at de havde været langt bedre hvis jeg havde haft Tina Lindegaards skabelon - som jeg helt sikkert kommer til at bruge i fremtiden.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg lige har haft hæftet fremme for lige at læse op på hvad det nu var hun sagde med hensyn til dit og dat - som sagt er den jo fyldt med gode råd.

Tak til forlaget Mousejournal for anmeldereksemplaret.

bottom of page